O aylarda benim de oyleydi çok tedirgin oluyordum, sürekli sırtüstü çeviriyordum tekrar dönüyordu, artık dönmesin diye yanlarına yastık falan birseyler koymuştuk bu Sefer ağlıyordu, bebekler öğrendikleri seyleri geceleri uykularında yaparlarmis, doktorumuz dönebilir sıkıntı değil demişti . Ama anne yüreği işte nefes alıyor mu diye tedirgin olunuyor