Herkese merhaba güzel anneler ☺️
Ek gıdaya geçmek üzereyim deneyimli annelerimizden fikir almak istiyorum.
Sizce buharlı pişirici almalı mıyım 🤔 ilerleyen günlerde çorba vs yapabilir miyim aynı makinede, birde bebeğim 8 aylık olduğunda işe başlayacağım o yüzden pratik şeylere ihtiyacım var aslında 🫠😇