Kızım 14 aylık 10 günü geçti soğuk algınlığı oldu (bu arada her dış çıkarırken hasta olur kızım salya sümük öksürük) baktım azı dişi çıkmış yan kesiciler den de bir tane çıkmış ama hala ne yemek yiyor ne gece doğru düzgün uyuyor sürekli ağlayarak uyanıyor geri uyuyor mesela bugün öğlen 12 de kalktı akşam 8 e kadar uyumadı zorla uyudu ağlaya ağlaya yemek sadece öğleden beri bir armut birde yarım tabak çorba zorla oda başka bişey yok 😥 azı dişleri zor çıkarmış evet ama çok fazla mı acaba başka sıkıntı mı var diye düşünmeye başladım