Ela-eslem ben şu en basit yatmayanlardan almıştım o dönem albeda markaydı sanırım.. hala var mı bilmiyorum 🙈 kızım 10 yaşında..kilosu fazla olduğu için yatan baston pusetler bozuluyordu ona geçince rahat etmiştim..ama dışarıda uyuyan bir çocuksa kafası sağa sola düşüyor tabi benimki 2 yaşında uykuyu bırakmıştı