Urazkom Merhaba,3.5 yaşında kızım var. Sodyum yüksek çıkmış, doktorumuz anlamsız yüksek dedi görmem gerekir dedi. Bu hafta gireceğiz ama çocugun da böyle birşey yaşayan anneler var mı?