Arkadaşlar merhaba kızım 19 ayı bitirdi. Gün içerisinde sıklıkla dışarıya çıkıyor parka gidiyor vs havalar soğumaya başladığı için dışarıda çok vakit geçiremeyecek artık. Evde de oyalanması zor oluyor sıkılıyor çabuk birçok oyuncağının da yüzüne bakmıyor. Oyuncak etkinlik vs önerisi alabilir miyim sizden? Mesela ahşap oyuncak mutfak gibi vs kendi kendine de oyun kurabileceği, gelişimine katkı sağlayacak vs