Öncelikle 2.5 aylık bebek henüz alışkanlık kazanmaz merak etmeyin, zaten rutin ve sürekli aynı şekilde uyutma diye bir şey de yok 2 hafta sallarsiniz uyur, 2 hafta kucakta, 2 hafta ayakta falan. O nedenle özellikle ilk 3 ay uyusun da nasıl uyuyorsa uyusun :) gece doydugunda memeden çıkartıp kucağınızda pış pış yapabilirsiniz. Arkadan beyaz gürültü açarsanız uykuya dalması daha kolay olacaktır