Enesinannesiii Hanımlar ablam tüp bebek yaptırdı bugün 10. Gün kan verdik sonuç böyle çıktı çokmu düşük sonucu bakabilirmisiniz
Nursena0606 Enesinannesiii tüp bebek farklı mı oluyor bilmiyorum ama bence değeri 10 güne göre gayet iyi
aysealb_ Enesinannesiii değeri çok güzel maşallah hayırlı olsun rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍🤲🏼
gencmom_ Enesinannesiii normal hamile kalsanda 2. Gün sonra yine kan isterler 2 katı falan olması lazım cünkü ozaman sağlıklı gebelik denir hayırlı olsun şimdiden 🩷
Mervemurat94 Siz çıkan değere takılmayın ıkı gün sonra ıkı kat artıp atmadığına Bakın ben tüp bebekle degıl ama aşılama ıle hsmıle kaldım ve ılk ogrendıgım değer 9 du