bisenakillisinzaten Ocakta doğumum var nasipse. Doğumdan sonra Göğüslerin hic yara olmaması için ne yapabilirim. Aranızda doğumdan sonra gümüş kapak kullanmadan göğüsleri yara olmayan var mi ?
benoyleuygungordum_ bisenakillisinzaten hiç kullanmadimım, kremde nadir kullandım. Sadece göğüs kalkanı kullandım kıyafetime değip acımasın diye hiç yara veya çatlak olmadı
bisenakillisinzaten benoyleuygungordum_ göğüs kalkanı aklıma geldi. Gümüş kapağa o kadar para vereceğime göğüs kalkanı alırım daha iyi. Teşekkür ederimm
benoyleuygungordum_ bisenakillisinzaten onu kesinlikle öneririm çünkü hassas oluyor kıyafete değsin istemiyorsunuz ciddi rahatlık sağlıyor
-Manolya- bisenakillisinzaten yani ben tecrübesiz oldugum için almamıştım ama ilk günden itibaren çatlak oluştu ve acıdan emziremiyordum birkaç günde toparladı hemen. Doğumdan çok önce onermiyorlar ama bence 1 hafta önceden vs başlanabilir tabi gogusleri uyarmadan doğumu tetikliyor çünkü
Acu_ bisenakillisinzaten gümüş kapak kullandım hatta bi hafta öncesinden kullanın yazıyordu. Ben doğuma iki gün kala kullandım doğduğum gün yara olmuştu. Gümüş kapak yüzünden. Sonra ağlayarak emzirdim. Göğüs kalkanı aldım süt doluyor içi nemli olduğu içinde çabuk geçti
Caglafalan bisenakillisinzaten yara olmaması için ne denediysem fayda etmedi gümüş kapak lansinoh krem kalkan göğüs pedi yok yok yok yara etmeyeni yok bence ama yarayı tamamen geçiren krem garmastan pomad bunu al kullan yara falan kalmıyor 2 hafta ağlayarak emzirdim ta ki bu kremi sürene kadar 2 günde yara falan kalmadı canım yara olursa denersin dua edersin