Dyggg1 starwomen bende böyle deneyeyim.Günlük yapın dedikleri için yapıyorum ama böylede çok zor 🥲 süt ziyan oluyor
Byzaprs Açtığımız kavanozu mu 3 günde bitirmemiz lazım yoksa açılmayan kavanozlarda mi bitmesi gerek çünkü vakumlamıyoruz kavanozu kafam karıştı
Berko Peki bende şunu sorayım yoğurdu nasıl yapıyorsunuz ilk hangi mayayla yani ben hiç bilmiyorum daha önce yapmadım tarif verebilirmisiniz ne sütü vs
NeVoLif Dyggg1 günlük yapılınca içinde laktoz asiti olmadan daha iyi deniliyor fakat günlükte nasıl yapılır yapanı tebrik ediyorum yani. Küçük mama kavanozuyla deneme amaçlı yaptım 2 gün oldu bitmedi 😂 kalanını ben yiycem galiba
Dyggg1 NeVoLif valla 2 gündür günlük yapıyorum.Tadım döneminde olduğumuz için bebeğim 3 kaşık yiyor gerisini ben yiyorum😀
Berko Peki bende şunu sorayım yoğurdu nasıl yapıyorsunuz ilk hangi mayayla yani ben hiç bilmiyorum daha önce yapmadım tarif verebilirmisiniz ne sütü vs bide nasıl kavanozda hani meyve püresi oluyor ya küçücük onda değil demi
NeVoLif Dyggg1 tebrik ediyorum valla 👏 ben günlük yapamam 🙈 tadımlık minik mama kavanozla yaptım haftalık ama bana kaldılar 😂 günde 2-3 çay kaşığı falan yiyo resmen ve ben yoğurt sevmem yani