Rumeysa_18 Merhabalar. Biz 3 aylıkken başladık. 3, 5 ve 13. Aylarda yapılacak şekilde ayarladı doktorumuz Nimenrix Menenjit aşısıni. 3 buçuk, 5 buçuk ve 13 buçuk aylarında da Bexsero yapılacak. Küçük başlamak daha iyi dedi doktorumuz. Allah korusun inşallah olmasın ama hastalık bu zaman yaş bakmıyor.