Nazendece ben kullanıyorum ama cırtlı bez de kullanıyorum. Benim bebeğim çok hareketli. Bez değiştirmek çok zor oluyo o yüzden külot bez almıştım direkt giyilmesi daha rahat oluyo diğerine göre. Sızdırma olarak da bence daha iyi. Taşırmıyo. Molfix cırtlı bez kullanıyorum. Külot olarak da baby turco denedim. Migrosun markası minies denedim. İyiler yani sorun yaşamadım