Rota aşısından sonra çocuğumun kakası hep mukuslu geldi. Aşırı mukuslu. Bir ay olacak hala düzelmedi. Ara ara yeşile de dönüyor. Alerji doktoru kan görürsen getir dedi ama çocuğum huzursuz ve zorlanarak kaka yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Bu ne zaman geçer?