14 aylık bebeğim ayağımdan indirdiğimde geri uyanıyor. Tuhaf ağlama krizleri. Calpolle bile geçmiyor bu da bana ağrısının olmadığını gösteriyor. Atak dönemimi yoksa bi rahatsızlığı mı var anlamadım hem psikolojik hemde fiziksel olarak çökmüş durumdayım. Eşimle bile aramızdaki ilişkiye yansımış durumda. Sizde benzer durumda olan var mı dertleşelim istedim..??