Merhabalar kızlar size bi sorum olacak. 6 aylık bebeğim var . Ben doğumdan sonra 5. Ayımda regl oldum bu ay olmam lazımdı olmadım 4 gün gecikince akşam gebelik testi yaptım negatif çıktı teste gece de baktım negatifti sabah gözüme çaptı test çift çizgi silik çizgi çıkmış kızlar kafam çok karışık şuan toplam 1 haftadır regl olmadım asla çocuk istemiyorum doğrulık payı nedir sizce içim içimi yiyor 😭😭😭