01012023 Kızlar cuma günü endoskopi olucam hiç geçmeyen bir ishalim var inşallah kötü bir şey çıkmaz çok korkuyorum
edanur_dilek20 01012023 ishal için kolonoskopi yapmaları gerekmiyor muydu canım sen endoskopi olmuşsun
edanur_dilek20 01012023 ay ne güzel benimde doğumdan sonra ishal oldum geçmiyor bı ara düzeliyor gibi oluyor ama düzelmiyor korkuyorum bende
Bukii 01012023 Canim sonuc ne çıktı cok gecmis olsun bende mide sorunlari var gaz problemim cok fazla doktora gitmeye korkuyorum dogumdan sonra dahada fazlalaşti
Bukii 01012023 Cok gecmis olsun kuzum sikayetlerin ne zamandir vardi ilaci varmiymis bend ecok korkuyorum 3 senedir var sikayetim dogumdan sonra dahada artti benimde asiri gaz sindirememe problemim vad
edanur_dilek20 01012023 tedavi olarak ne verdi sana ne kullanıyorsun midedeki bakterimi seni ishal yapmış canım
pembeayakkabilikiz 01012023 naptin canım oldun mu nasıl geçti bende şiddetli mide agrisi ve kusmadan dolayı gireceğim ama çok korkuyorum 😔