Anneler selam bebeğim 7 aylık ne varsa o baş parmakta hala uyucağı zamanlar gün içinde de aklına geldikçe emiyoacayip alışkanlık yaptı acilen kurtulmam lazım acı süreyim parmağına diyorum yuhalıyolar beni😂 daha güzel bi fikri olan buyursun bekliyorum