Kızlar selam 3. Ayın 12nde kızım dünyaya geldi Sezeryan oldum , doğumdan sonra hemen hemen 1 aya yakın regl oldum. Ama sonrası yok , kızım 6 aylık oldu hala regl olamadım sadece emiyor kızım beni . Büyüklerin dediği süt koruyormuş , başına gelen varmı aynı durumu yaşıyor muyuz .?