TugcenurLina her konuda olduğu gibi su konusunda da bir çok fikir ayrılığı var maalesef. Ben 4.ayda doktor gözetiminde ek gıdaya geçince vermeye başladım. Eski nesil doğar doğmaz bebeğe su verin diyor da artık hiç bir şey eskisi gibi değil bence çok da fazla sözlerine güvenmeyin. Yediğimiz yiyeceklerden içtiğimiz suyun içeriğine kadar bir çok şey çok çok farklı, onların döneminde katkı maddesi daha azken günümüzde her geçen gün içerikleri değişiyor.