Shr canım ben doğduğundan beri anne sütü + mama kullandım. Doktor alerjiden şüphelendi diyet yaptım, kakadaki tahlil sonucuma göre keçi sürüse olmaz dedi ve reçete ile mama yazdı. Süt alerjisi için onu kullanıyorum ama. Golden bizde hiçbir şikayet yapmadı, alerji olmasa devam ederdim