Kızlar yarın kırkım bitiyor ve benim kanamam hâlâ devam.ediyor. Kanamam bi ara durmustu geçen hafta tekrar başladı. Ama bu gelen kan ilkinden daha fakli. Şuan gelen adet kanamasi gibi hem renk hem miktar olarak fark edebiliyorum. İlk gelen kan pembemsi ve akıntılı bi şekildeydi. Lohusayken adet olunabiliyor mu. Fikri olan varmi