ozggee2 6.aya girmek üzereyiz 6400 dü hala 6400 emerken ağlıyor zaten anlamıştım sütümün yetmediğini dişte girince gece 15 kez falan kalkıyor yıprattı bu durum biraz :( mama baslıyım dedim ama 30 ml en fazla 60 ml içiyor var mı tavsiyesi olannnn
Ceycey001 ozggee2 bizde meme mama gidiyoruz dogdugundan beri bizde aynıyız cok az kilo alıyoruz cocuk doktoru takip edelim hareketli ondan olabilir dedi bende cok korkuyorum üzülüyorum
Elis_efran15 ozggee2 canım benim kızım şuan 5 ay 22 günlük. 5. Ayında öylr kilo almadı 1 ayda 250 gram aldı. Doktor tadıma başlayın dedin neredeyse 1 ay olucak tadımdayız artı hem emziriyorum hem 1 2 defa 90 cc mama veriyorum. Mamayı ilk 60cc içiyordu 90 cc yükseldi yavaş yavaş yükselicek
D0-2023dmb Ceycey001 Mart 10 doğumluyuz 4. Aydan sonra kilo alımı durdu 200 gram almış geçtiğimiz ay mamayı uykuda içiyor oda az yeteri değil ben de bakacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum 🥹
Ceycey001 D0-2023dmb bizde aynı 300 gram almıs geçen ay napcam bende bilmiyorum iştah açan biseyler yazsanız dedim olmuyous bu aylarda
D0-2023dmb Ceycey001 yaaaa nolcak böyle ek gıda veriyor musun peki ben tadımlara yeni başladı. Yoğurt vermeye çalışıyorum sevmedi onu galiba ek gıdayı da severek yemicek
Ceycey001 D0-2023dmb ben 4 ayda baslamıstım doktor 5. Ayda artık ⅔ kere ver ne kadar yerse dedi bilmiyorum elimdeki tüm kozlarımı kullandım yine aynı
Esrala Suyun yeterlidir zaten ek gıdaya geciyosun aynı şeyi bizde yaşadık kızım 6 ayda kilo alımı durdu 7 ayda bi 200 gr aldı sadece somdi de orantili olarak artiyo genel olarak bebislerde böyle sanrm