Mazikeen
Üniversite mezunuyum finansal bilgi ,teknik analiz diye bir ders almadım sizler gibi çok bilmişler asıl cahiller bence insanlara böyle yorumlar yaparak kıramazsınız isteyen istediğini yapar sizenee?
Bir de şey diyeceğim yazdığınız teknik analizin açılımı biliyor musunuz neye teknik analiz denir? Şahsen beyni olan herkes teknik analiz yapabilirde bankacılık vb. şeyleri okumasına gerek yok ki diğer bölümler de böyle bir ders olmadığı için bankacılığı örnek verdim.
Teknik analiz temel olarak fiyat ve hacim gibi göstergelerden hareketle geçmişteki piyasa hareketlerinin analiz edilip geleceğe yönelik fiyat tahminlerinin yapılmasıdır bakın altını çiziyorum TEMEL OLARAK bakıp TAHMİN YAPMASI.
Okudunuz mu veya kocanızın mevkisi ile mi bir yere geldiniz bilmiyorum fakat bundan sonra karşınızdakilerle nasıl konuşmanız gerektiğini umarım anlarsınız. O küçümsediğiniz öğrenci ve ilk okul mezunu insanlar cahil değil siz cahilsiniz bunu da belirteyim iyi günler dilerim