SedaNurAtlan Kızlar oioi kullanıyordum ama koku yapmaya başladı. Yemeğine bile geçiyor kokusu. Sizce hangi marka alınmalı?
Benmerve SedaNurAtlan Allahım ya çok pahalı bir de nasıl koku çıkarıyor anlamıyorum. Ben de alacaktım araştırıyordum oioi alacaktım almamalı mıyım? Nam nam kaşığı çok beğeniliyor yumuşak diye
fatmasel_ SedaNurAtlan rahmetli kayınvalidemin aynı mama kasesine benziyen var onu kullanıyorum kızıma hiç gerek yok aynı şeyler
Usnac1995 Benmerve Slikon olan herşeyden tiksiniyorum ben. İllaki koku yapıyor. Ben en başından beri bizim tabaklardan kullanıyorum oğluma
[silindi] Slikon hiç bişey almadım kızıma mycey in 5 li kaşığı ve vakumlu kasesini almıştım 5 gün sonra yaşına girecek inşallah artık porselen bizim kullandığımız tabakları kullanıyorum ona da hem bizle aynı tabağı görünce daha iştahlı yiyor