Bebeğim 3 aylık. Kolik bir bebekti ve sadece sallanarak rahatlıyordu. Doğduğunda kucağımda sakinleşiyordu ancak büyükçe ben de taşıyamaz oldum. Hala da sallanarak uyuyor. Benim de endişelerim var ama bir hanımefendinin dediği gibi, ona uyuyorum. Sinirli bir bebek, başka yöntemler deniyorum ancak ben başka yöntem denesem de ona uymuyor ve daha çok sinirleniyor. Sinirlenince hiç uyumuyor 😊. Umarım bir gün bırakır.