Erdemim Bensum benim oğlum 7 aya yaklaşırken döndü. O da yuzustunden sırt üstüne. 1 ay sonra iki türlü de dönmeye başladı. Bide ben çok uğraştım dönsün diye kendi istemeyince yapmadı.
Erdemim ilknurcelik anladım. Oğlum 1 buçuk aydır felan koltuktan vs tutunup kalkiyo. Ama yürütmek istediğimde ya da tay tay durması için uğraştığımda hamur gibi öyle ayağının üstünde durmuyo.
Cansu08 Bensum biz de 6.5 aylığız. Dönmüyor. Çünkü benim bebeğim yüz üstü durmadı hiç sevmedi. Yan dönüyo sadece. Elbet dönecek. Bekliyorum. Ama benimki tosbik. Ona bağlıyorum. Biraz yapısı tembel. O da var ☺️