Selam anneler bi konu danışacağım bilgisi olan böyle bişey yaşayan veya çevresinde gören varsa bilgilendirebilir mi?? 🙏🏻🙏🏻
Şuan bebeğim 57 günlük 20gün kuvözde yattı ben bu sürede sütümü hep sağdım. İlk günden beri gelen sütüm beni neredeyse mastit boyutuna getirmişti sol göğüsüm aşırı ağrıyordu diğerinden daha doluydu. Şimdi sol göğüsüm öyle bi indi ki eski göğüsümün boyunda. (Küçük göğüslere sahibim) sağ 85 sol 75 gibi giydiğim tişörtlerde bile çok kötü duruyor 🥹🥹 Sütüm doğal olarak solda az, ucuda küçük bebeğim orda hem doymuyor hemde ucu yok diye sinirleniyor bu sefer meme reddi yapıyor. Tek göğüs ilerde bana sorun açacak mı? Doymama yetememe vs 😞😞😞 Ya da nasıl gelişecek diğer göğüsüm lütfen yardım edin.😞😞