ialbayrak98 2 aylık bebeğim çok sık emmek istiyor. Bazen saat başı, bazen yarım saate bir. Arada 2 saate bir. Normal mi bu acaba sütüm mü kaliteli değil diye düşünüyorum
Nzmyshn ialbayrak98 benim kuzım kırk gunluk o da cok sık emiyo demekki istiyo sebep aramayın ,benımki kusuyo fazla yediği için ama yınede istiyo
Nzmyshn ialbayrak98 anne sütünde kalite arandıgını sizde duydum markası yok sonucta kız bunun rahat ol🤣begenmese o kadar emmez hem 🤣
dilay06 ialbayrak98 normal ama gazının tam çıktığından emin olun gerekirse bir havluya ütü basıp karnına koyun çok sıcak olmayacak şekilde bazen gaz sancısı olduğunda da bebekler çok sık emmek istiyor anne sütünü ağrı kesici olarak kullanıyorlar