Kızlar merhaba, eşimin kardeşinin evini uygun fiysta satın aldık. Ama paranın tamamını henüz vermedik yüzde 80 kadarını verdik çünkü kendisi ev yapacak henüz başlamadı başlayınca bizim verdiğimiz parayı kullanacak bizde bir 20 gün sonra kalanı vereceğiz dedik ama eğer ev yapmak istemeyip hazır ev alsaydı mecburen kalanı vermek zorundaydık. Onun eski kiracısı vardı şimdi bizim kiracımız oldu. Biz parayı ağustos sonunda verdik eylül ayının kirasını bizim almamız gerekir değil mi. Eşime söyledim paranın tamamını vermedik nereye alıyoruz dedi. Ama kiracıya zamda yapmıştık yeni kira bu diye. Saçma değil mi eşime kalsa kirayı hep kardeşi alsın artık biz almış olduk evi neye çekiniyor ki anlamıyorum deli ediyor beni. Sizce nedir doğru olan