Çok yutkunma sesi almıyorum sanki birkaç gündür. kakasını yapıyor bezini çok doldurmasa da yapıyor yani aşırı ağır olmuyor.
Yutkunma sesi duymak şart mı
Düzenli uyur uyanır oynuyoruz gülüyor konuşurken karşılık verip sesler çıkarıyor mutlu bi bebek
Aç olsa ağlar durmaz doymasa dimi ya
Boşuna mama vermek istemiyorum 🥲