Mervekartepe60 Kızlar merhaba bugün 6 aylık oğlumu sünnet ettirdim fakat çişini yaparken çok ağlıyor böyle olan varmı acaba lütfen biraz rahatlatin
Silaaa34 Mervekartepe60 evet canım çişini yaparken canı çok yanıyor. Ama çiş yaptıkça rahatlıyacak ve iyileşecek bu geceyi atlat yarın daha rahat olucak inşallah. İyikide yaptırdım çıktı aradan diyeceksin
efelinamoms Mervekartepe60 canım calpol ver 4 daatte bir hem uyumasina hemde rahat etmesine yardim ediyor ilk gün biraz agrili ama ikinci gun dönmek istiyorlar ustune yatmak flan canlarini hic acitmiyor icin rahat etsin bende 6.ayda yaptirdim iyiki yaptirmisim ☺️
circirbocegi Mervekartepe60 bende 6 aylıkken yaptırmıstım ilk cişinde agzımıza etti sonra yapmadı su döktük bardaktan bardaga işesin die altını açıp bardak kesip koyarsan karton cok iyi oluyo rahatlıyo çişini yaparken flan aglaması kesılıyo
Mervekartepe60 efelinamoms tylol verdi doktor birde dolven verin demiş efelinamoms doktor tylol bi ilaç verdi 4 saatte bi 2 kaşık verin demiş çok ağlayınca söyledim dolven verin dedi ama
Mervekartepe60 İnşallah valla hiç ağlatmadim bebeğimi o ağladıkça çocuğuma kötülük yapmışım gibi hissediyorum herhangi bir krem falan veriliyormu doktor bize sadece bi şırınga ile bi ilaç sıkılacak dedi
Efeemoom Mervekartepe60 ilk günü zor geçer demişti doktor. Biz oğlum 1 aylıkken yaptırdık. Daha çok küçük oldukları için 2.gün fakredersiniz iyileşmeye başlıyor bile. Sadece hijyen ve pansumanına dikkat etmenizi tavsiye ederim. Saat başı bez değişimi ve pipisinin üstünü pansumandan sonra kaka gelmesin diye disk pamukla kapatmanızı tavsiye ederim. Çok geçmiş olsun ❤️