Kızlar bebeğim 3725 doğdu sonra 3530 a düştü 5 günlükken hastaneye yatırıldı 1 hafta antibiyotik tedavisi aldı çıktığında 3620g dı. 1 ay kontrolüne gittiğimizde 4200 g çıktı. Burada herkesin ayda 1 kilo 1 buçuk kilo aldığını okudum ve moralim bozuldu açıkçası. Ebeye doğum kilosundan mı yoksa doğduktan sonra verdiği kilo üzerinden mi hesaplıyoruz diye sordum verdiği kilo üzerinden dedi. Yani 700 gram almış oluyor ortalama. Sütüm mü yetmiyor anlamadım çok üzgünüm. Benim gibi olan var mı acaba