Türkiye de sleppy kullanmıştım, yeşil paketti galiba ikinci aldığım.Aşırı küçük geliyordular,Türkiye’de ki bezler hakkında bilgim yoktu alirken.Bence bir numara büyük alın.Bebeğinizi çok sıkmamış olur,rahat eder.Hemde büyüyor yani zaten bir numara büyüğe geçeceksiniz.