prensesannesi_63 Yagmur1c bende 1 yıldır taktırdım memnunum tek sıkıntı adet görmüyorum buda bende gerginlik yapıyor onun dışında acaba gebe miyim şühpesini artık yaşamıyorum çok şükür 😊
[silindi] Yagmur1c Merhaba, nerde taktırdınız acaba, özelde mi devlette mi? Özeldeyse fiyatı ne kadar?
Yagmur1c Mustafayigitvebeytugannesi Acı bakımından diyorsanız inanın hiç ama hiç acımadı sadece hafif hafif sızlıyor kolum oda çok normal 1 haftaya azalır
Newmommom prensesannesi_63 yüzde yüz koruyor mu peki bu rahatlığınız ondan mı bende çok istiyorum aslında
Ekinimm prensesannesi_63 adet görmüyorum derken taktırınca insan adet olmuyor mu artık onu anlamadım ben
Yagmur1c [silindi] Doğum yaptığım hastane 7 bin tl dedi eşimin eczacı arkadaşı vardı ondan 3 bine aldık özel klinikte taktırdım 600 tl de o aldı çok çok uyguna geldi yani aydın sökede
Yagmur1c Melike-emirasaf Kola anestezi yapıldığı için hissetmedim hiç anestezi geçince hafif ağrı sızı oldu ama dayanılmayacak gibi değildi ilacı kendimiz aldık klinikte taktırdım 3600 tl tuttu toplam hastane 7 bin dedi
Yagmur1c Newmommom yüzde 99 koruyor dedi doktor avrupada en çok kullanılan buymuş türkiyeye yeni yeni yayılmaya başladı dedi spiral bende 15 gün adet yapıyordu ondan buna geçtim
prensesannesi_63 Newmommom %99 koruyor dedi doktorum ilk üç ay olmadım leke leke oldu doktora gidiyorum bunun için arada kontroldeyim yani..
Duyguseli_12 Yagmur1c Instagram’da denk geldim o cupuk kayma yapabiliyorus doğrumu bı çok doktor önermiyor kimi aşırı kanama görüyor yada hiç adet olmuyirmus doğru mu sizce çene kadar taktirdiniz merak ettim
Yagmur1c Duyguseli_12 Kullanım ömrü 3-5 yıl arası dedi kayma yapar gibi birşey demedi ona bakarsan spiral de kayma yapabiliyor
Duyguseli_12 Yagmur1c kaymadan kastım vücutta geziyormus iğne gibi nekadar doğru yanlış bilemem ama öyle okudum yoksa bende yaptırmak istiyordum dub onu görünce vazgeçtim
Yagmur1c Duyguseli_12 gezme derken hiç öyle bir şey duymadım hergün vücuda hormon veriyor hamileliği önlemek için
Hayat123456789 Yagmur1c devlette mi özelde mi taktırdınız acaba bide fiyat ne kadardı ?acısı nasıl ? Adetliyken mi adetli değilken mi taktırdınız ? Bide istediğimiz zaman çıkarttıra biliyomuyuz yani 3 sene beklemeden ? Çok soru sordum şimdiden teşekkür ederimm ♥️
Yagmur1c Hayat123456789 Üstteki yorumlarımı okuyun detaylı bir şekilde cevapladım istediğiniz zaman çıkarabilirsiniz illa 3 sene tamamlanacak diye bir şey yok
Emirim21 Yagmur1c merhabalar bende deri altı implantı çok düşündüm ama cesaret edemedim koruyuculuğu için emin olamadım sanırım. spirladen de korkuyorum taktırmaya kızım 16 aylık oldu hala yapamadım Bi yöntem 😏 nasıl siz memnunmusunuz
Yagmur1c Emirim21 2 sene spiral kullandım 15 gün adet gördüğüm için çıkarttım 2 ay hapla korunduktan sonra buna yeni geçtim hafif ağrı dışında bir sıkıntı yok şuanlık ☺️
Yagmur1c Emirim21 Spiral veya deri altı inanın acısı yok denilecek kadar az bence korkmayın bende korktuğum için geç kaldım ikinciye hamile kaldım ikinciden sonra hemen yaptırdım
Avera Ben de 2 hafta önce taktırdım ve aşırı sinir yaptı. Adet düzensizliği 3 ayda geçiyor dedi doktor ama 1 yıl sürenleri duydukça korkmaya başladım