Minnakkbebekk Bugün ödem atıcı bi tarif yaptım kızlar içinde rezene çayı da vardı sabah içtim kızımı emzirdim 1 den beri uyuyor ayılamadı bi türlü 5 dakika emiyor sadece. Çaydan dolayı mı böyle olmuştur? Zarar verir mi sizce?
aysmom1 Minnakkbebekk bilgim yok ama ödem atıcı tarifi nereden bulup yaptiniiz? Yani emziren anneler içebilir yazıyor muydu? 5 saat uzun bir süre çünkü
My00 Minnakkbebekk emziren annelere pek önerilmez içeriğini tam olarak yazmamışsınız içinde biri uyku yapmıştır rezene bol miktardaysa o olabilir
jap Minnakkbebekk rezeneyi iki bebeğimde de o kadar çok içtim ki, ilk bebeğime de veriyodum hiç öyle uzun uyku yapmamıştı
Minnakkbebekk aysmom1 evet emziren anneler içebilir yazmışlardı ama çok pişman oldum. Yeşil çay rezene kiraz sapı çayı limon tarçın soda. Hangisini yapmış olabilir?
Minnakkbebekk My00 rezene yeşil çay kiraz sapı çayı limon tarçın soda. Tarif buydu ve evet emzirenler kullanabilir yazıyordu ama pişman oldum içtiğime
Minnakkbebekk jap Rezene yeşil çay kiraz sapı çayı limon tarçın soda. Bunlardan biri yapmış olabilir mi?
jap Minnakkbebekk sodayı da tükettim o da bişey yapmadı ama diğerlerini bilmiyorum. Bu tarz şeyler tüketmeyin emzirirken nolur nolmaz etkilerini bilemiyoruz sonuçta. Bu bitkilerden sadece rezene uykuya yardımcı olur ama bebeği direk bu kadar etkilemesi için litrelerce içmek gerekir. Çayla ilgili olduğunu düşünmüyorum ben
sadekahve_bitter Minnakkbebekk bu kadar çayı neden içiyorsunuz kiraz sapı bağırsak çalıştırır bebek inşallah ishal olmaz
sadekahve_bitter Minnakkbebekk kafanıza göre yapmayın 1 yaşa kadar yeşil çay bile içmeyin diyorlar 1 yaş sonrası 1 fincan