ays Merhaba oğlum 6.5 aylik kasigi almıyor ağzını açmıyor. Elimle verirsem yiyor. Bu durumu yaşayan ben miyim ? Aranizda böyle yaşayan var mi? Sanki ek gida olayını beceremiyorum ben .. onerebileceginiz kasik var mi ? Normal de Biberon ile besliyorum