15 günde bir hasta oluyoruz.. artık antibiyotiklerden yoruldum 1 yaşına kadar hiç hasta olamayıp bir yaşından sonra hep antibiyotik kullandık… udi hindiyi çevremde çok kullanan ve memnun olan var ama ben çok kararsızım. Nasıl ne kadar vereceğim bilmiyorum. 28 aylığız kullanan varsa yardımcı olabilir mi