Temmuz 18 de vantilatör aldık neyse eşimle kuralım dedik parçası eksik çıktı geri yollayalım dedik neyse gelip aldı trendyolexpress 26 temmuzda o gün den beri ne kargo satıcıya gidiyor ne de bir hakaret var kargo da kaç kere müşteri temsilcisini aradım mail oluşturdular yok bilmem ne 3-6 arası çözümlenecektir diyorlar yok hala aynı satıcı zaten hiç ilgilenmiyor kış geldi nerdeyse az bir parada değil 670 tl benim çocuğumun iki bez neredeyse 2 ay oldu böyle bir rezillik olamaz bir ara gelip alan adamı gördüm söyledim belki kaybolmuştur diyor ee nolacak diyorum kargo firması ücreti karşılar diyor ee hani ne ücret yatıyor ne kargo gidiyor.