Merhaba arkadaşlar hepinize ❣️ 50 günlük bebeğim var hem anne sütü hem mama alıyor kakasını da 4 5 6 günde 1 yapıyor buna maalesef çare bulamadım fakat gazını çıkarıyor 2 3 gündür de gazı kötü kokuyor böyle bir şey yaşayan var mı aranızda yardımlarınız için n şimdiden teşekkür ederim 😔