Dml07 Kızlar bebegim iki aylık ve yatagına yatrdıgımda uyurken kafasını sag sol yapıyor surekli o neden olur aranızda yasayan var mı ?
tekbasimabakiyorum Dml07 bebeğim 5 aylıktan itibaren yapmaya başladı. Bazen uykusu gelince bazen dişi kaşınınca bazen de oyun olsun diye yapıyor. Doktora sorarsınız ama her bebek belli dönemler yapıyor doğal bir şey esasen
symozdag Dml07 3 bucuk aylıgız bizim de aynı, gece uykuda sallıyor uykuya geçerken sallıyor sabaha karşı sallıyor ben onu izlerken başım dönüyor resmen. Uykuya dalmak için yapıyor diye düşünüyorum
Rumeysaerva Dml07 benim bebeğim 5 aylıkken felan uykusu gelince yapıyordu arada sallıyordum bende sonra bıraktı
Umoss Benimde kızım 3 aylık olmak üzere uykuya geçmeden önce yapıyor sonra uyuyor . Sallamiyorum ama kendini rahatlatıyorlaer böyle sanırım .