Ela41 Merhabalar. Bebek dogdugundan itibaren araba ile yolculuk yapacaksınız koltukta bağlı şekilde oturması gerekiyor ve koltuğunda emniyet kemeri ile sabitlenmesi gerekiyor. Internette videolar izleyin. Allah korusun siz kaza yapmazsınız belli ama gelir biri çarpar sizin kucaginizda kurtulma şansı çok az çünkü direk fırlıyor çocuklar. Oturmuyo demeyin alıştırın bir şekilde oyuncaklarla oynayın otururken. Bebeğinizin sağlığı için~