S_x_w 1Annevekizi şimdilik değil ama ileride öyle olacak gibi duruyor ☺️☺️ kopkoyu bir kahve olmasa bile açık bir renk olmaz
DerinTuana 1Annevekizi parlak harekeri vardır belkı yesilli gibi ama fotoda kahve duruyor.Kızımında ela olavak sanıyordum.Kahverengi oldu.
1Annevekizi S_x_w bi iki kişi ela dedj ama ben benzetemedim çünkü daha açık bir renk olur diye biliyorum
1Annevekizi DerinTuana bi iki kişide ela dedi ama ela icjn bira köyü bizimkisi fakat arasında yakından bakınca minik yeşiller görünüyor bende cozemedim
Mrysmg 1Annevekizi koyu balköpüğü gibi duruyor. Bence büyüdükçe açılır o renk. Benim kızımın gözleri grimsi bir maviydi lacivert hatta. Şuan boncuk boncuk bir maviş