Kızlar oğlum 6 aylık neredeyse dpğduğundan beri her uykuya geçişte ağlıyor ağlamadan uyuduğunda şaşırıyorum seviniyorum yani o derece. Kucakta dolaşarak uyuyor ayakta sallama falan asla olmuyor ağlıyor. Ya dolaşarak emziriyorum uyuyor ya da kafasını omzumuza koyuyor dolaşarak uyuyor çok yoruldum dizlerim belim ağrıyor artık en az yarım saat dolanmak zorunda kalıyoruz her uykuya geçişte. Uyku saatlerini kaçırmadığımız hâlde böyle napsam yardım edin ya. Bi doktora mı götürsem sizin yaptığınız birşey var mı