Güzel anneler öncelikle merhaba nasılsınız umuyorum hepiniz iyisinizdir 🌸.
Bebeğim 8 ay 2 günlük 1 haftadır sabaha kadar emziriyorum resmen memeyi çekince uyanıyor diş etleride şişmiş baya sizce bunu alışkanlık haline mi getiriyor yoksa geçici bir süreç mi ?
Tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız lütfen. İkinci çocuğum ilkinde hiç böyle bir şey yaşamadım 🥲