Wq-45 Kızlar bebeğim 5. Buçuk aylık son 3 4 gündür sürekli mızmız hiçbir şeyden mutlu olmuyor sürekli kucağımda durmak istiyor bu durumu yaşayan var mı , atak falan var mı bu dönemde
Aaayysseee Wq-45 diş olabilir bir bakın şişme vs var mı damaklarda,benim kızım da dört buçuk aylık şişmiş damaklari sürekli damaklarini birbirine bastırıp ağlıyor,salyasi akıyor ve baya mızmız
Hypatiaaa Wq-45 geçti mi mız mızlığı acaba ya da sebebini buldunuz mu ? Bizde 5.5 aylığız çok mız mızz çok yoruldum
Wq-45 ikibebedublekahve yaklaşık 1 aydan beri damaklarini kaşıyor zaten ama şuan da damaklarini baktığımda patlama falan giremedim
ikibebedublekahve Wq-45 benim kızım da öyleydi o aylarda alt dişlerini çıkarması uzun sürmüştü 9 aylıkken çıkardı ilk dişlerini, tetagil veriyordum biraz rahatlıyordu bir de damak kaşıyıcılar elimizden düşmüyordu