Bsm Canlar salgından dolayı sağlık ocağından aradılar 10 aylık oğluma kkk aşılarını erken yapacaklarını 1 yaşta tekrar vurulacağını söylediler önlem amaçlıymış başka yerde de var mı bu durum
Yedaarven Bsm Ne salgınıymış ki? Kızımın 15 gün geçti el ayak hastalığı oldu diye yaptıramadık yarın doktora götürcez de izin verirse yaptırcaz
SerapSalih Bsm Allah Allah öyle bir durum olsa sağlık ocağından ararlar diye düşünüyorum ama bilemedim şimdi
Kumrununtanesi Bsm Eskişehirdeyim bende vurduracağım bugün canım öyle birşey varmış doktorumla görüştüm yaptırın dedi
Yedaarven Mucizem_06 Bi çeşit virüsmüş Ateş yapıyo , elinde ayağında ağzında küçük küçük kabarcıklar çıkıyo yara oluyo.
Misterious Sinoptayim bana da aile hekimliğinden aynı şeyi söylediler salgın nedeniyle kizamik aşısı yapılacakmış 9. Ayda normalde 1 yasta yapılan asi 9. Aya da eklenmis
Bsm Misterious sıkıntı olmaz inşallah değil mi siz yaptırdınız mı acaba 1 yaşta tekrar yapılacakmış sanırsam
Kaaninannesi Aynı nedenden dolayı sağlık ocağindan aradılar ben yaptırdım bile ..Ne olur ne olmaz risk almadım geçti gitti bile bir haftaya yakın oldu biz olali
Misterious Bsm sorun olacağını sanmıyorum önlem amaclı erken yapılıyor kizim şu anda 8 aylık bir dahaki ay yaptıracağım asisini
elif2223 Bsm dün bizde sağlık ocağına kontrole gittk bizede söylediler 9.aya da eklenmiş yaşında gene olucakmış