nazlinakrcr burasi da olumsuz anlamda cok eykiliyor inan.
Oyle postla oyle hastaliklar okuyoruz ki, ister istemez bilinc altinda endiseniyorsun🥰
Ve hatta bu postuna bile
Duz taban, norolojik sikinti vs. Yazanlar, yazacak olanlar vardir da😅
Goggle in ikinci kademesi😅😅😅
Ben de senin gibi hatta senden de beter pimpirik bi anne oldugumdan gercekleri yaziyorum
COOOOK NORMAL DÜSMESI.
Artik yurumeye degil. Kesfetmeye odaklandigindan dengesini bulmaya calsimiyor😅
Ve daha cok duse kalka devam edecek.
Ben ilk zamanlar kafasini bile carptiginda hemen doktorumu aglayarak arar, “kafasini carpti,kizardi ne yapacam, gelelim mi” diye sorardim.😅
Doktorum bana su an sana soylediklerimi soyleyip
Yeter artik sal kizi diyordu.
Sen de kendini cok sikma, olumsuzluklara odaklanma😅