Toprakdnrr canım öncelikle geçmiş olsun. Bende seninle aynı durumdayım. Bebeğim 2 aylık ve hamile iken tarifi mümkün olmayan bi diş ağrım oldu. Doktorum geçici dolgu yapmıştı. Bugünde gittim kanal tedavisinin işlemini başlattık. Uyuşturucu iğne ,sprey kullanmadığı sürece süte etki olmaz dedi.