Merhabalar ben fizik tedaviye basladim aksam ustu hastaneye gidiyoruz bebegimi de götürüyorum yanımda ama 4. Katta oturduğum için inip çıkmak zor oluyor sizce ne yapsam asansör var ama bozuk suan bi aklım dedi kayinvalidem de kalsam nası olur rahat edermiyim bilemiyorum