Öncelikle merhaba hanımlar bugün 2 yaşındaki oğlumla boyama yapıyorduk elimizde kuru boya vardı 5 dk mutfağa gidip geldim birden ağlamaya başladı sonra her yerini inceledim birşey göremedim tam uyutacakken kulağının kanadığını farkettim görür görmez hemen hastaneye getirdim ben kulak zarı falan yırtıldı sanmıştım ama doktor kulak zarında bir sorun olmadığını tahriş olduğunu söyleyip gliserinli damla verip gönderdi ama benim kafamda hala soru işareti var sizce birşey olmuşmudur kulak zarına yoksa neden kan gelsinki ?